Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej (e-book) jako element działań marketingowych firmy2019-03-26 19:26:43Elementy działań marketingowych firmy to zróżnicowane narzędzia pozwalające docierać do nowych klientów i wzmacniać wizerunek marki. Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej wlicza się w obszar najefektywniejszych narzędzi marketingowych. |
|
Szkolenia dofinansowane z KFS – jakie kursy z dofinansowaniem?2020-02-18 11:47:34Stawiaj na ciągły rozwój Swój oraz pracowników, szkolenia mogą pomóc zapewnić sukces Twojej firmie, a wykwalifikowani pracownicy to filar przedsiębiorstwa. |
|
TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?2020-07-08 12:06:47Nie ma szkolenia sprzedażowego, reklamacyjnego lub z obsługi klienta, podczas którego przynajmniej jedna osoba nie powie, że chciałaby wiedzieć jak poradzić sobie z trudnym klientem. Na pytanie "jaki to trudny klient?" zazwyczaj słyszę odpowiedź - "agresywny". |
|
Rotacja pracowników – droższa niż podwyżki2019-10-08 08:58:01Niektórzy pracodawcy wciąż nie zauważają, z jak dużymi kosztami wiąże się rotacja pracowników. Zakładają, że taniej pogodzić się z odejściem kolejnej osoby i zatrudnić nową, niż np. zwiększyć wynagrodzenia i powstrzymać odejścia. |
|
Pierwsza konferencja LEAN na Podkarpaciu! 6 Topowych 2 dniowych warsztatów Nowoczesnych Technik Zarządzania.2019-08-13 10:14:29Pierwsza konferencja LEAN na Podkarpaciu! 6 Topowych 2 dniowych warsztatów Nowoczesnych Technik Zarządzania. Zero sprzedaży - tylko praktyka i rozwój, w tym warsztaty, w których biorą udział wszyscy uczestnicy. Gotowe rozwiązania, które wypracujemy razem zabierzesz ze sobą i wdrożysz w swojej firmie |
|
Szkolenie z reklamacji. Dokładnie i rzeczowo2019-04-02 14:15:43Obsługa reklamacji składanych przez klientów indywidualnych i biznesowych wymaga od osoby przyjmującej skargę czy zażalenie bardzo dobrze rozwiniętych kompetencji w obszarze komunikacji interpersonalnej... |
|
Obsługa Klienta. Czy na pewno wiesz co robisz ?2019-03-11 12:25:39Inwestuj w obsługę klienta ! Dlaczego ? Dlatego, że najczęstszym powodem odchodzenia Klientów do firm konkurencyjnych jest właśnie zła obsługa Klienta. |
|
Obsługa reklamacji - poradnik w 8 krokach2018-05-09 18:12:14Zazwyczaj reklamacja jest postrzegana jako coś bardzo nieprzyjemnego. I to z punktu widzenia nie tylko firmy, do której trafia ale również klienta. Kojarzy się z wysiłkiem, trudnością, może nawet wstydem a czasem porażką. |
|
Zdenerwowany klient – profesjonalna obsługa trudnego klienta2017-08-02 09:51:10W każdej branży spotykamy się z tzw. trudnymi klientami. Z łatwością wymienimy ich cechy. Są roszczeniowi, niemili, agresywni, łatwo wzbudzić w nich jakieś skrajne emocje. |
|
Obsługa klienta jest najważniejsza2015-08-25 10:37:44Przedsiębiorstwa i instytucje dążą do jak najlepszego wypromowania swoich produktów lub do podniesienia ich jakości, sądząc, że dzięki temu zwiększą sprzedaż. Jednak rozmaite starania mogą pozostać niezauważone, jeśli zabraknie odpowiedniej obsługi klienta. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń szkolenia z reklamacji
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.